22 Eylül 2009 Salı

Mutfak Havlusu 2'yi devirdi 3'üne girdi!


Elmas hanımın torunu,"mutfakta ömrü geçiyor"denen fatma hanımın kızı olmakla başladı mutfağa bağlılık sonrasında su akar yolunu bulur misali mutfak bizimde mekanımız oldu..Bunu 21 eylül 2007 de burayada taşımış olduk ve burdaki zamanımız da 2 seneyi devirdi..Her ne kadar yemek diye yola çıksakda güzel paylaşımlar,hoş insanlar ve zamanlarıda kabıma doldurdum..
***
Bu sene biraz ağır aksak ilerlesede blogta zamanlarım buna da şükür diyorum.Sağlıkla huzurla yeni tatlarla buluşmak,paylaşmak ve varolan lezzetleri de paylaşabilmek dileğiyle..

13 yorum:

  1. Canim daha nice yillara insallah,güzel paylasimlarda her daim bulusmak dilegiyle,kucak dolusu sevgiler...
    hayirli bayramlar...

    YanıtlaSil
  2. hem ögrenci hemde mutfakta hamaratsin .blogunun daha nice 5.10 yillarini kutlarsin insallah canim
    bayramin mubarek olsun

    YanıtlaSil
  3. Daha nice yıllar birlikte buralarda oluruz inşallah. Baklava açmayı öğrenmiş olarak hihi:)

    YanıtlaSil
  4. Zeynep'ciğim,

    Bir sürü parmağında bir sürü marifetle iyi ki buradasın.

    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. NİCE BOL PAYLAŞIMLARA ZEYNEPCİĞİM..
    KUTLUYORUM..

    YanıtlaSil
  6. Daha uzun yıllar devam etmen dileğimle.

    YanıtlaSil
  7. Canım daha nice birlikte böyle güzel paylaşımlı yıllara diyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Nice yaşlara Zeynepciğim, arkandan geliyorum ben de :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Zeynep, bayramda neler yapmış, neler ikram etmiş, bakayım diye ziyaretine geldiğimde blog dünyasında artık daha bir kıdemli olduğunu gördüm. Tabii kendiminki çoktan aklımdan çıkmış. Ben de dün doldurmuşum iki yılımı da senin yazını görünce fark ettim.
    Bol paylaşımlı, sağlıklı, mutlu nice seneler olsun Zeynep'ciğim.Hem öğrenci olup hem de bu işleri de kotarmak herkesin harcı değil.
    Çok öpüyor ve kutluyorum.

    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  10. Zeynepciğim nice yıllara, iyiki açmışsın blogunu:)
    yeni tariflerini bekliyoruz:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil

Supangle

Bu tatlıyı ne zaman yesem,yapsam annemin eski evimizin küçük mutfağında gösterdiği çaba hep aklıma gelir. Mikser,blender yok iken süzgeç...