18 Ocak 2011 Salı

7 sınavdan sonra güzel bir pazar

Pazar günleri dışarı çıkmıyorum!Eskiden de pazar günlerini çok sevmezdim ama şimdi de sevmesemde o kahvaltı keyfi ve gazete keyfini düşlediğim an güzelleşiyor gözümde.Haftaiçinin dışarıda geçen günleri nedeniyle elzem birşey olmadığı müddetçe evdeyim.Bu pazar ise daha kalabalık bir kahvaltı vardı.Ailece görüştüğümüz 2-3 ailenin bayan üyeleri çocuklarıyla birde akrabamız derken kalabalık bir kahvaltı ve muhabbetin bol olduğu bir gün geçirildi.İnsanın yorgunluğunu da bir haftada geçen 7 sınavın stresinide bir anda atıyor böyle güzel zamanlar..Allah herkesin evinden böyel bereketli,huzurlu,neşeli günleri eksik etmesin!
 Zahter ve Antep biberi ile karıştırılmış halis zeytinyağı
Annemin Poratakal reçeli-şekerlemesi
tarifini en kısa zamanda vereceğim.
Sosisli Rulolar

15 yorum:

  1. Muhabbetiniz katlanarak artsın afiyet olsun

    YanıtlaSil
  2. nefis bir kahvaltı.rllrtinize sağlık afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  3. Canım benim basarılar diliyorum sana..vee ellerine saglık harika olmus hersey...sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. şimdi o masada olmak vardı.herşey süper.ellerine sağlık arkadaşım.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Yedi sınav mıııı?
    Geçmiş olsun Zeynep'ciğim. Biraz dinlen, hak ettin çoktan.

    YanıtlaSil
  6. Hadi geçmiş dolsun darısı yeni döneme artık, pazar kahvaltılarını ben de pek severim, şöyle bol çeşit olacak... Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  7. harika herşey sevgili Zeynep:)
    ellerin dert görmesin..
    her daim bereketli sofralar dilerim..

    YanıtlaSil
  8. Rabbim muhabbetinizi artırsın,ağzınızın tadı bozulmasın.
    Bu dünyada ki en tatlı değer,dostlar arası muhabbet,gönülden sevgi..
    O olmasa,tadı tuzu olur mu hayatın.
    Akrabalarımızla,sevdiklerimizle aynı sofrada olmanın tadı bambaşka.
    Özlemim depreşti:)
    Anneciğinin,senin,emeği geçenlerine ellerine sağlık.
    Mutlu günler!

    YanıtlaSil
  9. 16 sınav sonrası bende hakkettim böyle bir kahvaltı! Duyurulur Zeynep Sultan... :) rumuz:yol arkadaşı bir adet sosyolog-yarı müverrih :D

    YanıtlaSil
  10. 16 sınav sonrası bende hakkettim böyle bir kahvaltı! Duyurulur Zeynep Sultan... :) rumuz:yol arkadaşı bir adet sosyolog-yarı müverrih :D

    YanıtlaSil
  11. bende pazar günlerini pek sevmem ama pazar kahvaltılarına bayılırım maşallah bir kuş sütü eksik sofrada ellerine sağlık alllah ağzınızın tadını bozmasın

    YanıtlaSil
  12. Allah muhabbetinizi arttırsın ağzınızın tadını bozmasın inşaAllah.Güzel bir kahvaltı sofrası olmuş.Ellerinize sağlık.Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  13. iyi sonuçlar alırsınız inşallah...
    muhteşem bir masa olmuş.. anlatımınızdan o sıcaklık alınıyor muhabbetiniz daim olsun..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. ne kadar güzel bir sofra.
    afiyet olsun.
    hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
  15. bayılıyorum böyle güzel kahvaltı sofralarına,tekrar tekrar bakıyorum detaylara :)ellerinize sağlık herşey çok güzel..

    YanıtlaSil

Supangle

Bu tatlıyı ne zaman yesem,yapsam annemin eski evimizin küçük mutfağında gösterdiği çaba hep aklıma gelir. Mikser,blender yok iken süzgeç...